True words are not always pretty, pretty words are not always true

Tuesday 23 August 2011

Kerja Part Time Malam Sehingga Awal Pagi

Assalamualaikum,

Rugi aa makan burger nie


Hai semua yang membaca.

Malam ini, iaitu pada sepuluh malam terakhir Ramadhan sepatutnya umat-umat Islam bersungguh-sungguh beribadah menjadi malam Lalaitul Qadar.Tapi juga tak lupa yang sibuk membeli belah barang-barang raya, banyak betui duit.

Tapi-tapi, gua dan member masih terlekap kat McDonald dari Isyak sampai la pagi-pagi buta nie. Alhamdulilah assignment dah siap(sikit ja aku rasa). Makin lama makin sejuk pulak dan makin mengantok. tapi sambil tu duk usha awek-awek yang mai boleh la juga segarkan mata.

Tapi sekarang dah boleh sahur gua rasa. Tapi gua tak mau telan burger McD sebagai menu sahur. Tapi gua juga tak tahu apa tujuan gua post entry nie.

Tapi sebelum penutup, gua nak ucap selamat bersahur dan teruskan berpuasa.

Gua juga rasa banyak ayat 'tapi' dalam entry kali. Okey la gua nak balik bersahur kat damansara pulak. Tapi gua rasa entry nie mengarut ja. Sekian.





3 comments:

  1. seyes rugi makan burger tu. tak kenyang tapi poket da berlubang beso. ak cakap beso sebab ak pn student haha

    ReplyDelete
  2. lepas subuh tido.... pastu pasang alarm hanset kuat2 x dgr... haha

    ReplyDelete
  3. lun: haha.. aku tak makan pun burger tu ha.. sajo ja letak gambo tu..
    jef: haha.. tengah hari baru den bangun pagi tadi.. hehe

    ReplyDelete

Click la sini

article menarik