True words are not always pretty, pretty words are not always true

Sunday 7 August 2011

Khas Bagi Mereka Yang Berada Di Luar Negara!

Assalamualaikum
dan Selamat Sejahtera.




Wahai perantau-perantau di luaq sana, sihatkah hampa semua?.

Macam mana berpuasa di perantauan?.. Mesti rasa rindu dengan suasana berpuasa di tanah tumpah darah kita kan?. Ada yang rindu dengan family semestinya, ada yang rindu dengan masakan disini dan juga lain-lain.

Hehe jangan sakit hati aku tanya macam nie.. I'm just asking..


Ok la, direct to the point. Mungkin nie adalah satu tawaran yang sedikit sebanyak dapat mebendung rasa rindu terhadap Malaysia. Aku dengan rela hati mengunakan blog aku nie untuk membuat sedikit research pasai kehendak rakyat Malaysia di luar negara(padahal tak ramai pun baca blog nie). 


RABUNG UTARA ENTERPRISE akan menawarkan perkhidmatan export atau penghantaran barangan ke setiap rakyat Malayisa di luar sana mengikut permintaan. Jadi mungkin blog aku nie boleh menjadi tempat permintaan atau shortlisted place untuk sementara waktu sehingga RABUNG UTARA ENTERPRISE mempunyai webpage mereka sendiri, mungkin next week. Segala transaksi pembayaran adalah melalui Paypal dan account transfer. Mereka juga adalah syarikat penuh bumiputra yang beralamat di Kota Damansara. 




So kalau hampa ada apa-apa yang nak minta dikirim(berbayar ok), boleh la tinggal pesanan kat ruangan comment aku nie. Barang apa pun boleh insallah bak kata mereka kecuali barangan basah, contohnya Kari kepala ikan,Nasik kandar pelita, dan lain-lain yang sejenis. Barangan yang boleh dihantar adalah seperti rempah ratus buatan Malaysia, songkok  atau lebai, baju kurung, baju melayu, barangan IKS dan lain-lain lagi.. You just name it first then they will contact you guys. Tambah-tambah nak raya dah nie.


Lupa pulak nak bagi habaq, hampa juga boleh check depa punya link ebay mungkin next week juga, tapi buat masa lanie hampa just habaq ja apa yang hampa mau. Depa boleh beli then send to you. Soal harga aku rasa memang berbaloi la.


Sekali lagi bagi mereka yang berminat boleh la tinggalkan pesanan di bawah berserta nama. Depa akan memenuhi tuntutan anda. Sekian terima kasih dari pihak Rabung Utara Enterprise .

Anyway welcome to my blog and thanks

p/s: Jangan teragak-agak nak meminta, rindu yang teramat mungkin dapat diubati oleh barangan dari Malaysia.

4 comments:

  1. ang bleh heran plak dh.. aku dh nk dkt stahun de blog, mmg la followers ramai.. huhu.. lgpn ang kena rajin gak p ushar blog org lain.. baru la ramai followers. huhu

    deyyy buat la shoutbox!

    ReplyDelete
  2. kalau send ke mesir, berapa kena charge ? thanks :)

    ReplyDelete
  3. bergantung kepada jenis barangan dan berat barangan tersebut, itulah yang dikatakan oleh rabung utara.. btw thanks for asking

    ReplyDelete
  4. Nasib bek abah duk dalam Malaysia je..senang nak dpt menda-menda tu.hehehe

    ReplyDelete

Click la sini

article menarik