True words are not always pretty, pretty words are not always true

Tuesday 5 July 2011

Asking entry

Assalamualaikum
dan Selamat Sejahtera


Hai readers yang pemurah hati dan sangat baik! Anda semua sihat ke?
(Bila nak follow blog aku nie)


Terang-terangan ayat kat atas ayat mengampu.

Entry nie aku tak mau tulis panjang-panjang. Just want ask you guys something.
Terus terang aku nak mintak tolong yang ikhlas.

Sapa-sapa yang tinggal di Sentul, Jalan Ipoh, Titiwangsa mahupun Kg Baru.
Hampa semua boleh tolong dak usha mana-mana apartment/rumah yang nak bagi sewa bermula bulan July nie.
Seriously aku nak pindah cepat-cepat.

Tak kisah la apartment tu ada swimming pool ka, tak dak ka. Janji ada 3 bilik at least. Lif kena ada la..
Kalau yang berjaya cari kat aku tu, aku bagi la upah, sekupang ka, dua kupang ka. Tengok la macam mana okey..

Tu ja pertanyaan aku. Please help me readers yang hansem-hansem dan lawa-lawa nie. Terima Kasih aku ucapkan dahulu.


Anyway Welcome to my blog and thanks

No comments:

Post a Comment

Click la sini

article menarik