True words are not always pretty, pretty words are not always true

Thursday 21 July 2011

UNIKL ISE dan McD

Assalamualaikum
dan Selamat sejahtera.


hopefully aku tak payah study hard!



Yes, entry aku kali nie masih perihal Unikl ISE. Sebelum tu, give a clap for me!. Kerana secara rasminya aku telah menjadi pelajar Unikl ISE setelah aku mengangkat ikrar dan juga telah selesai melalui minggu orentasi.

Terus terang aku cakap, aku memang tak pernah suka program-program macam nie. Kalau boleh nak ja aku masuk kelas terus tapi apakan daya. Orentasi yang berlangsung dari Ahad lepas sampai Rabu sedikit sebanyak mencorak kehidupan aku minggu nie.

Macam biasa, akan ada dibahagikan kumpulan, kemudian di berikan tugasan pertama iaitu mencipta nama kumpulan, logo, motto, misi visi, dan lain-lain.

Aku memang alah sikit part-part nie. So aku diam ja. Tapi aku menjadi rancak bila part game explore race, aku berlari sana sini. Time tugasan membuat persembahan aku dah tak senang duduk dah bagi idea juga sebab aku tak mau jadi lead actor. Haha.

Jadi untuk aku orentasi kali nie really make my day walaupun ada few things yang aku tak suka contohnya bila fasilatator program tu layan aku dan semua macam budak-budak baru nak diploma ja. Kami students degree kut brader fasi and sister fasi oit!. Plus, aku dapat la juga kenal berapa-berapa pelajar lain dan juga dapat usha-usha aweks sekalian.. He.

Banyak juga maklumat aku dapat macam, urusan MARA, urusan transfer kredit  paper, urusan subjek drop or add dan macam-macam lagi. Alhamdulilah dah selesai. Cuma masalah sekarang nie, aku tak dapat rumah sewa lagi. Aku tak dak hal sangat, rumah aku dah kat area universiti ja kesian kat kawan-kawan aku.




Now about McD. Aku rasa hampir 3 bulan aku tak menjamah mana-mana hidangan dalam menu restaurant fast food nie. Jadi sekarang aku rasa kebuluq nak makan. Esok GCB mungkin for lunch. Hehe. Walaupun aku taw tak besar mana pun burger nie. Tapi tah aku rasa macam nak telan ja esok.Btw minggu depan dah start kelas. Huh!


Sekali lagi hopefully aku tak payah study sampai macam nie





p/s: Esok kemungkinan aku dapat pi tengok game CHELSEA! Walaupun aku tak dak tiket lagi.

3 comments:

  1. awk.. nk tny..
    unikl ok x?
    dr segi fees and others?

    ReplyDelete
  2. sorry2.. lambat pulak reply.. sibuk sikit..sedang melalui mid term.. nnti akan ada entry khas pasai Unikl.. Apa2 pown unikl-ISE so far lebih dari ok.. lecture semua okey.. pasal fees 2 dun worry, ada MARA n PTPTN.. plus i did not think about it rite now.. xD

    ReplyDelete
  3. salam bro, duk unikl ISE bole bwak kndraan sndri x? Pas2 psal nak trnsfer krdit cmne ea? Apply sblum dftr or pi dftr dlu?

    ReplyDelete

Click la sini

article menarik