True words are not always pretty, pretty words are not always true

Sunday 17 July 2011

Hai esok hari!

Assalamualaikum



Yup aku taw esok(siang nanti) ari paling best, aku pun taw esok weekend, aku pun taw esok hampa semua nak pi berseronok, sebab esok hari Ahad!!.



Tak mau cerita panjang sebab esok(siang nanti) aku kena menghadirkan diri untuk mendaftarkan diri di Unikl ISE!.

Tak taw pasal apa, aku tak excited langsung, Like seriously aku tak rasa apa-apa. Rasa macam nak pi beli McD ja pun. Time nak buat ujian JPJ lesen kereta lagi aku nervous and excited. Masa diploma jangan tanya la, ketaq lutut tak kata apa dah.

Tapi untuk hari esok, aku hanya menanti dia tiba. Mungkin juga ada beberapa masalah yang timbul dan belum lagi selesai seperti, rumah sewa aku tak jumpa lagi kut!, Nak duk mana nanti?. Contoh yang lain, aku masih menulis entry nie, padahal lagi berapa jam ja lagi nak pi daftar. WTH betui. Mungkin juga aku masih kecewa, sebab aku tak cukup pandai nak masuk IPTA. Hmm.. Tahniah sapa-sapa yang dapat pi IPTA! Hampa semua bijak!

But hopefully esok aku dan juga rakan-rakan yang lain berjaya cari rumah sewa dan juga mood aku untuk jadi DEKAN(poya ja) akan mai balik!!. So guys and girls wish me luck and doa-doa la yang terbaik untuk aku dan untuk rakan yang lain. Walaupun entry aku kali nie macam ciba*!.


Anyway Welcome to my blog and thanks

2 comments:

  1. all the best la... apa yg kita hrpkan x selalunya kt dpt..tp apa yg kita dpt mgkn lebih baik drpd ape yg kita hrpkan..best of luck 4 your future mr rushdan radhi..

    ReplyDelete

Click la sini

article menarik