True words are not always pretty, pretty words are not always true

Wednesday 27 July 2011

Malaysia vs Singapore 2011

Assalamualaikum
dan selamat sejahtera.





Owh Khamis! Aku tak sabaq pulak nak tunggu. Mai la cepat-cepat sikit.

Tak taw pasai apa, semangat aku bertambah-tambah nak pi tengok game Harimau Malaya dengan Singapore. Mungkin disebabkan depa kalah kat Stadium Jalan Besar haritu aku rasa patut aku pi Stadium Nasional Bukit Jalil, Nak pi mengaum sikit nanti. (Padahal boleh la usha aweks yg minat bola).

Ada juga bunyi macam mana nak pi sokong? Game hari tu pun main macam taik! Tak mau la aku membaziq beli tiket pi stadium sat lagi kalah pulak!.

Ahh! Peduli apa aku. Yang aku pasti Dato Rajagopal mesti dah plan macam mana nak improve defend game nanti. Another point, player Singapore yang tua dan berat tu mesti tak boleh nak adjust dengan padang asli lagi tulen di stadium nasional kita. Plus penyokong kita lebih dari 60 ribu aku rasa! Boleh la nak "Aaaauuuuummmmmm" "Aaaauuuuummmmmm""Aaaauuuuummmmmm" ramai-ramai.


Tokak Harimau tokak!


Jadi kita berdoa la agar players kita bermain di tahap tertinggi mereka! Kalau ada player yang baca blog aku nie, tolong jangan buat kami kecewa okey!


p/s: tiket aku tak dan beli lagi, so......... ada tiket lebih dak?


Anyway welcome to my blog and thanks

No comments:

Post a Comment

Click la sini

article menarik